LæseRaketten 2022

19.10.2022

I år er LæseRaketten primært elektronisk. Download LæseRaketten 2022 som e-bog hos CFU, som pdf på dansk, engelsk og spansk eller brug den interaktive app version online med videoer og billedserier. Du kan også låne den fysiske bog som klassesæt hos udlånssamlingen via dit lokale CFU.

Klik her: LæseRaketten 2022 som e-bog

Guide: LæseRaketten som e-bog

For at booke LæseRaketten skal du logge på med Unilogin. Dermed kender systemet underviseren og hvilken skole vedkommende er ansat på. Du har mulighed for at booke Læseraketten til hele klasser eller enkelt elever på din skole. Systemet ved hvilke elever der går i hvilke klasser. Derved får hver elev, som der er booket til, adgang et eksemplar i bookingperioden. Eleven tilgår generelt de materialer, der er lånt til eleven, på mitcfu.dk/mm (mine materialer). E-bøger læses i CFU's ebogsportal ebogCFU | Portal (mitcfu.dk). Her vil de bookede bøger automatisk være tilgængelige på elevens boghylde i bookingperioden.

Som underviser har du også mulighed for en booking af et enkelt eksemplar til dig selv i forberedelsesøjemed.