LæseRaketten i SkoleTube 2022

WeVideo
Foto: WeVideo logo
Lav film i WeVideo

I kan også lave jeres egne film om børnene fra LæseRaketten. Det kan I gøre ved først at tilmelde jer LæseRakettens ressourcekanal.

Brug redigeringsværktøjerne i WeVideo, og lad eleverne hente og bruge indholdet fra ressourcekanalen til at lave deres egne film om børnene fra LæseRaketten.

Se en instruktionsvideo til WeVideo her, hvor du guides til at lave videoer. Ønsker du at arbejde med Læseraketten 2022, skal du bruge denne invitationskode: DEC6AF2C og vælge kanalen LæseRaketten 2022.

SkoleTube
Foto: Skoletube logo

SkoleTube: Hvis jeres skole ikke abonnerer på Skoletube, er I velkomne til at bestille en 14-dages prøveperiode her. Prøveperioden er gratis og uforpligtende. Har I spørgsmål om brugen af SkoleTube, kontakt Marcus Bennick på 2714 2687.