Post til Rhoda og Jennifer

14.01.2022

Her kan du læse om da Jennifer og Rhoda fik deres postkort.

Billede
Billede kredit
Foto: Hans Bach
Jennifer siger tak for postkortene

Jennifer sender også en hilsen fra hendes landsby, La Guajira. Hun siger tak til alle de børn, der har sendt breve til hende. Hun synes, at postkortene var rigtig flotte. Hun er glad for endelige at se brevene. Dem har hun ventet spændt på. Hun viser dem til hendes familie og venner. De kan også rigtig godt lide dem.

Jennifer får igen undervisning. Men den er virtuel. Det er den fordi, at de skal passe på dem selv og deres familier. Hendes skole har en beskedgruppe. Her giver skolen dem information og sender opgaver. Når Jennifer skal aflevere sine opgaver, tager hendes mor afsted og afleverer dem for hende. Når moren afleverer opgaverne, får hun skolemad til Jennifer af skolelederen.

Jennifers familie har det godt. Corona er ikke kommet til hendes landsby endnu. Men de kender nogle som har fået det. Så corona er ikke langt fra deres landsby.

Nederst på siden kan I se en billedserie, hvor Jennifer åbner og læser postkortene.

Billede
Rhoda
Billede kredit
Foto: Hans Bach
Posten når frem til Rhoda

Rhoda har fået alle de flotte postkort som I har skrevet. Men på grund af uro i byen, Juba, hvor Rhoda bor, har hendes familie måtte flytte.

Derfor har vi desværre ikke nogen billeder af, at Rhoda får jeres postkort. Men vi ved, at hun blev rigtig glad for dem.