Tilmelding 2025

03.07.2024
yonatan-(906-of-1358)-825x520px.jpg
Foto: Hans Bach.

LæseRaketten og Hele Verden i Skole besøger Guatemala i foråret 2025. Bogen er fuld af gode historier, hvor børn og unge fra Guatemala fortæller om deres liv og hverdag, skolegang, håb og drømme for fremtiden. Det hele er gratis og rettet mod børnehaveklasse til 9. klasse og trininddelt i indskoling, mellemtrin og udskoling.

NB: Begrænset oplag. Tilmeldingen er åben, så længe vi har bøger at love ud.

Bestilte bøger leveres i uge 2-5 og senest d. 31. januar 2025 med CFU. Det tilhørende undervisningsmateriale og LæseRaketten online er klar til brug fra januar 2025.

Find mere information og vigtige datoer her.

Her kan du se hvilke skoler, der allerede er tilmeldt.

Opret din tilmelding

Udfyld formularen herunder og tryk "tilmeld". Antal er elever angiver, hvor mange bøger I modtager. Derudover sender vi en ekstra bog pr. klasse - som et eksemplar til læreren.

Når du tilmelder dine klasser, giver du samtidig tilladelse til, at Oxfam Danmark må gemme dit navn, e-mail, arbejdssted og evt. telefonnummer. Dette vil blive brugt til at holde dig opdateret og kommunikatin om kampagnen og Oxfam Danmarks uddannelsesarbejde via mail, samt at vi kan ringe dig op ved særlige anledninger.

Har du problemer med tilmeldingen eller findes din skole ikke på listen, så kontakt "Hele Verden i Skole"-teamet på mail: heleverdeniskole@oxfam.dk eller tlf.: 3043 5522.