LæseRaketten - i skole i det nordlige Ghana

13.12.2023

Dette års LæseRaket findes som pdf, e-bog, app med højtlæsning og fysiske klassesæt til udlån.

1. LæseRaketten som pdf til download

2. Lån et klassesæt af LæseRaketten som fysisk bog
Login og book et klassesæt på: http://mitcfu.dk/læseraketten. Bøgerne sendes til din skole sammen med andre materialer fra dit lokale CFU.

3. Lån LæseRaketten som e-bog hos CFU
Book e-bøgerne på www.mitcfu.dk. For at reservere LæseRaketten skal du logge på med dit Uni-login. Du har mulighed for at booke LæseRaketten til hele klasser eller enkelt elever på din skole. Systemet ved hvilke elever, der går i hvilke klasser. Derved får hver elev, som der er booket til, adgang et eksemplar i bookingperioden. Eleven tilgår generelt de materialer, der er lånt til eleven, på mitcfu.dk/mm (mine materialer). E-bøger læses i CFU's e-bogsportal: ebogCFU | Portal (mitcfu.dk). Her vil de bookede bøger automatisk være tilgængelige på elevens boghylde i bookingperioden. Som underviser kan du også booke et enkelt eksemplar til dig selv til forberedelse.

4. LæseRaketten som app og online med højtlæsning

NB: Billeder og videoer bruger meget data. Vi anbefaler derfor, at du bruger app'en, mens du er tilsluttet wifi, hvis ikke du har gratis mobildata.