Her kan du se vigtige datoer for Hele Verden i Skole 2020.

I år handler en af historierne om et venskab mellem en gruppe piger.

Se med, når David fra Banana Islands får alle postkortene fra Danmark.

Dorthe fra Hele Verden i Skole er netop vendt hjem fra Sierra Leone, hvor hun har mødt nogle af de børn, I kan læse om i LæseRaketten 2014.

I 2014 flyver LæseRaketten til Sierra Leone i Vestafrika. Vi glæder os til igen at kunne præsentere et spændende undervisningsmateriale, hvor I blandt andet vil kunne læse om guld og dimanter, mærkelige dyr, venskaber og en helt masse andet.

Body

Noget skrald forsvinder hurtigt i naturen, men andet tager mange år

Body

Når noget brænder, bliver der dannet kuldioxid. Det kaldes også CO2. Måske har du hørt, at CO2 ødelægger vores klima?

Body

Hvor meget skrald er der i verden?

Body

En losseplads som La Chureca i Nicaragua er meget anderledes end de lossepladser, vi har her i Danmark.

Body

Der er stor forskel på, hvordan man behandler skrald i Danmark og Nicaragua. Har du læst om Tonio og Flora, der bor på en losseplads?