Flash mob giver is-bil
Årets mest fantasifulde indsamling kom fra Rødkærsbro Skole lidt uden for Viborg. Præmien er et besøg af is-bilen, så hele skolen kan nyde is på en varm sommerdag.

”Rødkærsbro Skole vinder, fordi deres indsamling er den, der skiller sig allermest ud. Det er rigtig sejt, at de er taget ind til byen for at lave deres indsamling. Det var en super god ide at skabe opmærksomhed omkring indsamlingen gennem en flash mob med afrikansk dans”, siger IBIS’ dommer for fantasifulde indsamlinger, Amanda Sofie Højer Kirkebække.

Klasseture for store indsamlinger
Skoleklasser fra hele landet har gjort en kæmpe indsats for at samle ind til uddannelse i Sierra Leone.2. B på Sdr. Vang Skole i Kolding satte de helt store sejl og har samlet over 14.000 kr. ind. De skal en velfortjent tur i LEGOLAND.

Tusind tak til alle klasser over hele Danmark, der er med til at hjælpe børn i Sierra Leone til at komme i skole.

IBIS' Generalsekretær siger tusind tak for hjælpen:

Main picture
Image border