Vær med i årets aktionsuge i uge 17 ved at lave flotte verdensmål 4-taller og ved at deltage i bog-balance-konkurrencen på de sociale medier.

Bog-balance-konkurrence

Bog-balance-konkurrencen løber hele foråret. Så send jeres bog-balance-videoer til os i dag til verdeniskole@oxfamibis.dk - så kommer de til at ligge her på hjemmesiden. Del dem også på instagram og udfordr venner, lærere, forældre og især de politikere, som skal sørge for at hele verden kommer i skole.

Se i videoen hvordan I gør:

Lav verdensmål 4 til politikerne

Vi skal overdænge politikerne med 4-taller, så de ikke glemmer, at de med verdensmål nr. 4 har lovet kvalitetsuddannelse til alle børn i verden inden 2030.

Lav jeres egne kreative og flotte versioner af verdensmål 4 - lav 4-talsfigurer, form dem i ler, lav 4-taller af jer selv - kun fantasien sætter grænser.

Send dem eller billeder af dem til os på verdeniskole@oxfamibis.dk senest d. 26. april 2017. Så kan vi sammen fortælle de danske politikere, at Danmarks børn vil have alle børn i skole.

Main picture
Image border