I løbet af foråret har tusindvis af elever og lærere over hele landet knoklet for at hjælpe børn i Guatemala. Her på siden finder du praktiske oplysninger om indsamlingen, der nu er ved at være ovre.

I uge 23, fra 1. til 5. juni, runder vi det meste af Forårsindsamlingen af. Vi optæller de sidste indsamlinger, så vi torsdag den 4. juni kan finde de klasser, der har lavet de største indsamlinger, og som bliver belønnet med en spændende klassetur. Vi  sender gavekort på is til de klasser, der har indsamlet mindst 1.200 kr. tirsdag den 9. juni.

Se indsamlingslisten her.

Indbetal indsamlinger her.

Vores dommerpanel sidder netop nu og bedømmer de mange bud på at lave den mest fantasifulde indsamling, som vil blive kåret torsdag den 4. juni.

Vindernumrene i lotteriet bliver offentliggjort 8. juni, hvorefter de kan findes HER.

Har du spørgsmål til indsamlingen, indbetaling eller is-gavekort, så kontakt Bertil Suadicani på 35 20 05 48 eller bsu@ibis.dk

Har I lyst til at give en ekstra hjælp til Guatemalas børn, kan I nu tilmelde jer Hele Verden i Skole MOTION. Melder I jer til inden sommerferien, deltager I i konkurrencen om et besøg fra LæseKaravanen.

Main picture
Image border