Til aktionsdagen i København skal vi overraske statsminister Helle Thorning-Schmidt med en dans/flashmob. Vi håber derfor, at mange elever har lyst til at deltage på aktionsdagen d. 23. maj.

På aktionsdagen kommer instruktøren Phi, som danser i videoen, og øver med os inden statsministeren kommer.  Vi skal danse uden instruktøren, når vi danser for statsministeren. På den måde bliver hun nemlig overrasket, når musikken går i gang, og alle pludselig begynder at danse den samme dans med deres dukker i hånden.

Her i videoen kan I se, hvordan dansen ser ud. Se den så mange gange I vil og øv jer, så I kan blive rigtig seje til alle dansetrinene. Brug også denne vejledning.

I dansen indgår lærerdukker, som vi håber alle elever medbringer på aktionsdagen.

Vi glæder os til at danse med jer den 23. maj!

Main picture
Image border