Tak for jeres deltagelse i årets Hele Verden i Skole-kampagne.

1253 skoler og mere end 175.000 elever har i år modtaget LæseRaketten. Vi håber, I har haft glæde af materialet og fået et indblik i burkinske børns liv. Vi håber, at I også har lyst til at være med i 2017, hvor LæseRaketten flyver til Sydsudan.

I år blev der igen afholdt Aktionsdag i København. For fjerde år i træk overbragte skoleelever budskabet om alle børns ret til en uddannelse til Danmarks statsminister.

De danske skoleelever har i år samlet over 900.000 kroner ind til uddannelse af børn og unge i Burkina Faso. Det er et helt enormt flot resultat. Stor tak til alle skoler, der har samlet ind!

Vi glæder os til at flyve til Sydsudan sammen med jer næste år! I kan allerede nu tilmelde jeres klasser.

Main picture
Image alt