Oxfam IBIS´ har indgået et nyt samarbejde med Vallekilde Højskole.

Højskolen rejser med en gruppe af deres studerende til Jordan. På rejsen besøger de Oxfam og nogle af de børn, som danske skoleelever kan læse om i LæseRaketten 2018.

I april 2018 besøger højskoleeleverne skoler i hele Danmark. Ud fra personlige oplevelser giver de i et interaktivt oplæg eleverne et indblik i Jordan og i børn og unges liv her.

Samarbejdet er inspireret af Oxfam IBIS´ erfaringer fra tidligere LæseKaravane-oplæg på danske skoler. Vi glæder os til at kunne tilbyde cirka 50 danske grundskoler et gratis oplæg, der kan indgå i arbejdet med LæseRaketten om Jordan.

Praktisk:

• Oplæggene afholdes i uge 15 og 16 i dagene 9., 11., 12., 16., 18. og 19. april 2018.
  • Oplæggene fordeles efter "først til mølle"-princippet. Tilmeldingen er lukket.
Main picture
Image border
Yes
Picture format
Wide screen
Image author
Foto: Line Agerlin Trolle
Photograph description
Oxfam IBIS´ Karavane besøger Vestre skole i Middelfart.
Countries