Som noget nyt giver vi nu mulighed for at støtte Hele Verden i Skoles LæseRaket-land hele året. Det betyder, at I kan samle ind til børn og unge i Nicaragua i hele 2013.Vi udvider vores materiale, så I kan bruge det til både at få motion, lære og samle ind på én gang. En oplagt aktivitet til Skolernes Motionsdag.
Det nye koncept er ved at blive udarbejdet og kommer til at indeholde ideer til sponsorløb med kontrakter, orienteringsløb og baggrundsmateriale til inspiration.

Tilmelding

På vores hjemmeside heleverdeniskole.dk/indsamling kan skoler eller klasser melde sig til Hele Verden i Skole - MOTION allerede nu. Materialet ligger klar til brug fra 1. september. Deltager I i MOTION på Skolernes Motionsdag eller før, vil der desuden være spændende præmier.

I kan hjælpe helt som I vil

Hele 2013 kan I samle ind til børn og unge i Nicaragua på alle de måder, I kan finde på og har lyst til. Det er dog kun, hvis I deltager i MOTION, at der er præmier på højkant. Glæden ved at hjælpe børn og unge i et fattigt land er forhåbentlig den samme. Hver en krone kan hjælpe – lige meget hvordan den krone er samlet ind.

Hvis I skriver til os om jeres indsamling, vil vi meget gerne fortælle om den på vores hjemmeside.

Main picture
Image border