Sommeren og solen er på vej til Danmark - og med dem kommer også trangen til en dejlig kold is.

Hvis jeres klasse laver den mest fantasifulde indsamling til Nicaraguas børn, får hele skolen is.

I konkurrencen om den mest fantasifulde indsamling  er det ikke de elever, der har samlet mest ind, men dem der har skruet mest op for fantasien, der vinder.

Sidste år solgte nogle elever hjemmelavet marmelade, andre lavede et loppemarked og en klasse gav endda nogle af deres egne lommepenge. Sæt fantasien i gang og find inspiration.

I år er jeres chance ekstra stor for at vinde is til hele skolen. Vi har ikke modtaget lige så mange bud på fantasifulde indsamlinger, som vi plejer – faktisk har vi endnu ikke rundet ti. Så hold jer ikke tilbage, giv bare fantasien fuld gas!

Main picture
Image border
Yes
Picture format