Tak for jeres deltagelse i årets Hele Verden i Skole kampagne. 1251 skoler, 7440 klasser og mere end 170.000 elever har i år modtaget LæseRaketten. Vi håber, I har haft glæde af vores materiale og fået et indblik i nicaraguanske børns liv. Vi glæder os til næste år at kunne tilbyde jer LæseRaketten, der i 2014 vil flyve til Sierra Leone.

De danske skoleelever har i år samlet over en halv million kroner ind til uddannelse af børn og unge i Nicaragua. Det betyder, at mere en 1.700 børn kan komme i en god skole i et år. Det er et helt enormt flot resultat. Specielt set i lyset af at lockouten lagde mange danske skoler øde i det meste af april, som ellers plejer at være den mest travle indsamlingsmåned – tak til alle skoler, der har samlet ind!

I år blev der afholdt aktionsdage i København, Aalborg og Aarhus. Det var en stor glæde sammen med jer at sætte fokus på børns ret til skolegang. Statsministeren fik i København budskabet leveret af 700 dansende børn. Hun fik også overrakt budskabet på de mange flotte lærerdukker, I har sendt ind.

Trods lockouten er det lykkedes os at gennemføre næsten alle 50 LæseKaravanebesøg i Danmark. Derudover har folkeskolerne i Nuuk på Grønland haft besøg og lært om nicaraguanske børn. Det vil igen til næste år være muligt at få besøg af LæseKaravanen.

Vi forsøger hele tiden at udvikle og forbedre vores materiale. Det vil derfor være en stor hjælp, hvis I vil udfylde dette spørgeskema. Det tager kun få minutter.

Tak for i år. Vi glæder os til at flyve til Sierra Leone sammen med jer næste år!

Main picture
Image border