Det var en flok glade elever på Kristrup Skole i Randers, der i maj fik besøg af Hjem-IS bilen.

Foto: Kristrup Skole

En ganske almindelig skoledag på Kristrup Skole blev i maj afbrudt af den velkendte lyd af Hjem-IS klokken. I skolegården holdt Hjem-IS bilen klar med is til hele skolen.

Oplevelsen havde 6c vundet, da de i foråret samlede ind til Bolivias børn og i den forbindelse blev kåret som klassen med den mest fantasifulde indsamling.

Eleverne fra 6c havde været særligt kreative. I en periode på tre uger markedsførte og solgte de t-shirts og toppe med eget tryk. De købte t-shirts hos H&M, hvorefter de selv malede de flotte og farverige tryk på.
Der skal lyde en særlig tak til 6c og deres lærere for den imponerende indsats i forbindelse med indsamlingen til børn i Bolivia.

Ligeledes vil IBIS gerne takke Hjem-IS for at have sponsoreret den meget flotte præmie.

Vær kreativ og hjælp Liberias børn og unge

Der vil igen i dette skoleår være mulighed for at bruge fantasien, når der skal samles ind til skolegang til Liberias børn og unge. Find mere information i LæseRaketten 2012.

Main picture
Image border