Et besøg af JuleKaravanen på din skole

Hvis du er heldig, kan I få besøg af  Oxfam IBIS' JuleKaravane på jeres skole.

Oxfam IBIS sender i oktober otte unge afsted til Burkina Faso for at besøge børnene fra årets U-landskalender-materiale. 60 skoler kan få et besøg af to af disse unge, som vil fortælle i børnehøjde om deres møde med børnene fra guldminerne og om deres helt friske indtryk fra Burkina Faso - krydret med små film, musik og fysiske ting, eleverne kan kigge på.

Alle skolebesøgene vil blive afholdt i uge 45-51.

Tilmeldingen er lukket

Tilmeldingen var åben den 8.-29. august.

Da vi får mange anmodninger, vil der blive trukket lod mellem de interesserede skoler.

NB: Muligheden for at få et besøg af Oxfam IBIS’ JuleKaravane er forbeholdt skoler, der har bestilt enten et trykt eller et elektronisk klassesæt af årets materiale om Burkina Faso inden den 1. august.

Du får besked senest den 12. september, hvis din skole er en af de 50 heldige, der får besøg.

Main picture
Image border